Mere om Vizeum netværket

Vizeum blev skabt til en ny medietid, hvor forbrugere og indhold mødes, i ’real-time’ og på forskellige platforme. Vi blev skabt i en global verden og under stærk indflydelse af den digitale teknologi, som ændrede de omgivelser, som både brands og mennesker lever i. I Vizeum favner vi hver en dimension og forbinder sociale, mobile, offline og online medier. Vi skaber følelser og tillid og bygger broer mellem brands og forbrugere.

Læs mere på Vizeum.com Se vores globale beliggenheder

Vision

‘The Vizeum Way’

Vi arbejder efter en fast navnebeskyttet planlægningsproces for at integrere kommunikationen omkring forbrugerens beslutningstagningsprocess. Vi skræddersyer herefter kommunikationen for at imødekomme kundens særlige behov ud fra en specialiseret målgruppeanalyse.

CCS – the Consumer Connection System

Vi har udviklet en robust medieundersøgelse, som giver os mulighed for at grave dybere ned i forbrugernes beslutningstagning, og bestemme præcist hvilke kanaler man skal bruge for at engagere dem. For at give vores kunder det bedste resultat, har vi sikret os 3 ting:

  1. At det fungerer fejlfrit med alle kunders eksisterende forbrugersegmenter. Vi sammensætter blot vores data med deres.
  2. At det i høj grad er anvendeligt i forhold til medier. De fleste kunder opdager, at deres segmenter definerer deres målgruppe, men hjælper dem aldrig med at specificere en medieplan eller vurdere alternative kommunikationsmuligheder.
  3. Det er udviklet til den moderne forbrugers situation og afdækker mere end 60 forskellige former for forbruger touch-points. Vi opdaterer jævnligt disse for at sikre, at vi har alle udviklede digitale medier.

Unik Viden Og Indsigt

Vi omdanner indsigter til forbrugermotivationer samt forbrugerbehov, og kigger på hvordan disse ses i sammenhæng med købsbeslutninger.